مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 07:552021-10-30اقتصادي

آمار بزرگ  تصادف و منجر به فوت گردنه اسدآباد صفر شده است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان گفت:بعد از اجرای پروژه نصب نیوجرسی در  محور گردنه اسدآباد به عنوان یکی از محورهای حادثه خیز استان و کشور خوشبختانه آمار بزرگ تصادفات و منجر به مرگ در این محور  حادثه خیز حذف و به صفر رسیده است .

- ایسنا/همدان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان گفت:بعد از اجرای پروژه نصب نیوجرسی در  محور گردنه اسدآباد به عنوان یکی از محورهای حادثه خیز استان و کشور خوشبختانه آمار بزرگ تصادفات و منجر به مرگ در این محور  حادثه خیز حذف و به صفر رسیده است .

فرهاد فرزانه در حاشیه بازدید صبح امروز خود از گردنه اسدآباد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد:با توجه به اینکه شهر اسدآباد در یک محور بین المللی قرار دارد در حال حاضر دو پروژه بزرگ ایمن سازی گردنه و پروژه کنار گذر در این محور در حال اجراست .

وی با اشاره به ایمن سازی گردنه اسدآباد ، افزود: 5کیلومتر از حفاظ میانی آن نصب و روشنایی بخش هایی از آن که دارای مشکل عمده بودند تامین شده ضمن اینکه برخی کارهای تکمیلی نیز باقی مانده که در هفته های آتی انجام و به پایان خواهد رسید.

فرزانه همچنین با اشاره به پروژه کنار گذر اسدآباد نیز خاطر نشان کرد: پروژه کنار گذر به اتمام رسیده و در حال حاضر دارای مشکلاتی در اتصال ورودی شهر بود که با هماهنگی شهرداری و پیمانکارطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار بزرگ  تصادف و منجر به فوت گردنه اسدآباد صفر شده است

آمار بزرگ  تصادف و منجر به فوت گردنه اسدآباد صفر شده است